Meleeeda111 Sık sık idrara çıkmak hamilelik belirtisi mi sabah çok ac uyanmak ? Adetima 7-8 gün var bilemicem şuan aynı şeyleri yasayan oldumu?
tazebiranne_hg04 Meleeeda111 bence sık idrara çıkmak belirti değil hamilelik ilerleyince ortaya çıkıyor ama tabi bilemiyorum yaşayan varsa acıkmakta psikolojik olabilir belki bende olmamıştı
Melosmeloss Meleeeda111 inşallah hamilesindir ama sık idrara çıkmak hamileliğin ilerleyen sürecinde ortaya çıkıyor ben 5 gün kala test yapıp öğrenmiştim hamile olduğumu biraz bekleyip test yapabilirsin🙏
elifuslu1002 Meleeeda111 sabahları çok acıkmak ola bilir aslında benim içim kıyılarda hala da öyle kasik karın bölgende batma ağrı falan varsa buda belirti
Mervissssss Meleeeda111 bende sabah uyandığımda aşırı acıkma oluyordu hatta gece aç mı uyudum acaba diyordum olabilir o yüzden
minnoskiz- @Meleeeda111 adete 1 hafta kala gecenin ikisinde uyanıp yemek yediğimi bilirim böyle bir karın gurultusu yok😄Şuan 9+5 olduk inşallah sende de vardır bebiş🌺
elifuslu1002 Bfduam evet eğer adetin olmadan 2 3 gün önce veya 1 hafta öncesinde ağrın oluyomuydu oluyorsa bunun birazdaha fazlası gibi düşün
Bfduam elifuslu1002 evet adetten 4,5 gün önce bende rahimde kasılmalar alt kasıklarda sökülme hissi olur, normal bi kasık ağrısı değil, batma farklı bi şey sanırım