Ozgediz ben bağkurlu olduğum için 10bin küsürlü aldım ama tam dolu dolu 1 yıl bağkurlu olmadığım için az aldım ama ssklılar 1 yıl falansa 6bin ila 10bin arası alıyo eğer 2 yıl falansa 18bine kadar alıyo doğum yaptıktan sonra doğum raporunu doğum yaptığım hastane sskya yolladı bi de 32. Haftada çalışamaz raporu aldım ben