Nurdrby Merhaba herkese Son 2 3 haftadır sağ elim inanılmaz derecede uyuşuyor. şuan 31 haftalık olduk. Böyle birşey yaşayan var mı diye merak ettm.
Ebruliiiiiii Nurdrby bende de uyuşma problemi vardı özellikle elimin ilk üç parmağını hiç hissetmiyordum karpal tünel sendromu dediler hamileliğe bağlı 🥲
Nurdrby Ebruliiiiiii evet benimki de aynı şekilde ilk 3 parmak sonra bütün elime yayılıyor. Resmen iş yapamaz oldm 😏