Bsragktg Kızlar ikinci gebeliğim ilk bebeğim 38. Haftada sezaryanla oldu. İkinci gebeliklerde tahmini kaçıncı haftaya veriyorlar 😊
Emily37 Bsragktg benim ilkim 40+2 de sezaryenle oldu.ikinci içinde doktorum eğer bir sorun olmazsa 39.haftaya kadar bekliycez demişti
cileklicookie Bsragktg ilki 39+3 plansiz sezaryan oldu normalden döndük Icin dr 39a kadar sanci va olmazsa beklenir ama max 39+1 diyor 38den önce bie sorun yoksa yine almam diyor
Bsragktg Emily37 Benim şimdi 31+1 haftalık biraz ağrılarım var evde istirahat ediyorum bakalım ne zaman gelecek 😊
Emily37 El_Ebruli ilk doğumumda normal dedik hep ama son kontrolümde açılmam olmasına rağmen acil bir durum yaşadığım için sezaryene alındım o yüzden bekledik.