Gamzess1 Naznaz6224 Süreci anlatır mısın canım bende alıcam galiba bu hafta çok merak ediyorum çok aşırı dayanılmayacak gibi mi bu arada bebiş hayırlı olsun inşallah sağlıkla büyütün🤍
_Serife_ Geçmiş olsun 🌸 nasıl bir deneyim yaşadınız anlatırmısınız açılmam olmadı bu hafta suni sancı ile doğum yaptıracağını söyledi doktorumuz 🤦🏻♀️
Naznaz6224 Kızlar sabah 6.30 verildi sunnı sancı saat 2.30 bebegım dogru ben zor zorladım epidural istedim o biraz iyi geldi sadece ıkınma evresi cok zordu ıkınamadm dogru durust