Duyguentrk Kızlar merhaba☺️ Sakarya eğitim araştırma hastanesinde doğum yapan var mı? Doğumevinden farklı mı?
Anneadayiii Bende Sakarya dayım ama kimse eğitim araştırmayı önermiyor bende doğum evi özel arasında kaldım
Duyguentrk Anneadayiii ☹️☹️☹️Bende ya beyhekimde yada kadındoğum diyordum ama kadın doğum hastane olarak çok pis geliyor maalesef.
Anneadayiii Duyguentrk eğitim araştırmaya bir kere gittim acile astım krizi geçirdiğimde ve kimse ilgilenmedi doğum için evde doğum yaparım daha iyi diyorum doğum evine gelince güzel diyorlar özelden iyi diyorlar ama önyargılarım var benim