ElanurMerayhan alırsın canım sıkıntı olmaz ama mutlaka muhasebene bildirmen lazım doğum raporunu aldığın bütün evrakları mutlaka muhasebene bildir işlediğinden emin ol benim kuzen de uzatmıştı çalışma raporunu muhasebesine bildirmediği için alamamıştı 2 haftalık rapor parası eğer çalışabilir raporunu vermezsen sistem otomatik olarak 32. Haftada izine ayrılmış gösteriyor seni bnde muhasebeciyim bunlara dikkat et