Izeld Kızlar 38+4teyim yarından sonra sezeryan doğuma giricem göguslerim hala çok yumuşak sadece ilk zamanlar büyüme ve şişkinlik oldu sonra genel olarak yumuşaktı ama şimdi baya hamur gibi yumuşak bu durumu yaşayan var mı
hurrem_sultan Izeld bende de aynı canım ilk aylarda çok dolgundu 37 . haftamdayım yumuşak ama bi iki damla su gibi geldi o yüzden takmıyorum yumuşak olmasını
sendekimsinnn Bnde 36 dayım benimfe öyle çok yumuşak eskiden baya dolgun ve sertti bende sıkıntılı bi durum değildir diye düşünüyorum
Izeld sendekimsinnn benimde öyleydi önceden simdi yoğrulmuş hamur gibi. Sütüm mu yok diye düşünüyorum yani herkesin şişmiş
sedamhc 37+2 haftalığım 36 haftalıkken ben de fark ettim daha dolgun sertti şimdi söndü gibi oldu gözle görülür bi yumuşama söz konusu.. neden oldu anlamadım
Izeld hurrem_sultan bende gelen gidende yok bu kadar yumuşak oluncada sütüm gelmicekmis gibi sanıyorum. Yengem sıcak havlu koy kanalların açılsın dedi ise yarar.mi acaba
hurrem_sultan Izeld instada bi ebe vardı elinizle azıcık sıkın bi damla görseniz tamamdır diyordu şuan aklıma gelmiyor ismi