Arkadaşlar doktor bugün ikiz bebeklerimden birinin ensesinin normalden kalın oldugunu söyledi 2 3 tarama testi yaptırmadım 13. Haftada ense kalınlığı normal cıkmıştı
Suan 20 haftalıgım doktor böyle olması riskin yüksek olduğunu gösterir dedi
başına boyle bir sey gelen oldu mu moralim çok bozuldu ağlamak istiyorum sürekli