Sefika_osman16 5 haftalık hamileyim ve karaciğer enzimlerim yüksek çıktı 4 gün önce gayet iyiydi şuan 53 yaşayan varmı
Nur-006 Sefika_osman16 bende 10+4 günlük gebeyim ve enzimlerim normalin 2 katındsn fazla yüksek çıktı
Haticeaydmr Sefika_osman16 ben de 10 haftalık iken kan testinde cok çıktı, doktorum tekrar test istedi ve 12 haftalık iken değerlerim gayet normaldi. Kan testi yaptırırken hasta idim belki o etkilemiş olabilir demekki
Annebebek___ Ben de yaşadım kusmalardan dolayı olabileceğini söylemişti doktor zaten kusmalarim bittikten sonra o değerler de düştü.
Nur-006 Sefika_osman16 doktorum dahiliye iç hastalıklara yönlendirdi orda da karaciğerde hasar olduğu söylendi ve ultrason randevusu aldım kontrole gidince belli olacak
InsaneGirl Bnmde hamılelıgımın ılk haftAlarında yuksrk cıkmıstı dahılıyeye yonşendırdı dpltora sebebını sordugumda bı mantar bıle yuksrlyebılır ilaca baslamayalım takıbe alalım bir ay sonra yıne gel bu sğrecte yağlı bısı yemekten uzak dur dedı 2. Kez gıttıgımde dusmustu
Miniciginannesi Benimde ALT ve AST değerlerim yüksek çıktı, 19. haftamdayim acaba sürekli kullandığımız ilaçların etkisi olmuş mudur bu yükseklikte ? Demir, Granoferal kan ilacı, Magnezyum ve Ek vitamin vs. kullanıyorum 💆🏻♀️
123xyz Miniciginannesi bende 26.haftamdayım gecen hafta alt degerim yuksek cıktı doktor kullandıgım tüm takviyeleri bıraktırdı bir hafta sonra yine test ver bakalım dedi duruma göre ilerleyecegiz dedi.
Miniciginannesi 123xyz Teşekkür ederim, bende Perşembe gününe Dahiliyeden randevu aldım, doktorun yönlendirmesini paylaşırım sizlerle ☺️