Esrakky çok şükür olmadı, ilk emzirme deneyimlerinde göğüs ucları hassaslaşıyor kızarıyor, çamaşır veya göğüs pedine değerse sıkıntı oluyor, göğüs kalkanı o boşluğu sağladığı için o sızıyı yaşamamış oluyorsun, bir de göğüs ucu kremi kullanmıştım mumsy natural diye bi krem ondan da memnun kalmıştım. Krem sürünce de kalkanı takıyordum yapışmasın diye çamaşıra.