Gul2020 Kızlar ben 10+4 günlük hamileyim gebelik şekerim var insilin kulaniyirum tirod var ilaç kullanıyorum tirod için biyopsi istendi bu sıra çok baş dönmesi ve halsizlik var normal mi acaba