Burcin6 Kızlar bebeğim doğacağı zaman kızımla arasında 2,5 yıl olacak ilk doğumjm sezeryan oldu şimdi normal istiyorum acaba yapabilirmiyim? 2,5 yıl ara olunca yani.
La_le Burcin6 benim bildim 4 veya 5 sene geçmesi lazım bide deri altın iyi kaynamaissa normla doğum yapabilirsin burda bı kadının hikayesini okumuştum oda sezaryan sonrası normal doğum yapmaya çalışmış deri altı iyi kaynamamis çok acı mecburen sezaryana dönmüş boşuna acı çekmiş
Bir_bebek_annesi09 Burcin6 önceleri 5 yıl kadar bekletiyolardi şimdi o dert de yok seni destekleyen doktor olduğunda ve vücudun buna uygunsa yapabilirsin ama malesef ki her doktor buna yanaşmıyor . O yüzden kendine göre bı doktor seçmen lazım
Burcin6 La_le bundan korkuyorum bende ilki de normal doğum olacaktı ama açılmam olmadı sabah 8den 3e kadar suni sancı verdiler yine olmadı sancım olmadı bu yüzden sezeryana almışlardı
La_le Burcin6 bence hiç zorlama canım normal doğum diye bende seninle aynı kaderi paylaşıyorum normal doğumla başladım ama sezaryana döndüm bende
Burcin6 Bir_bebek_annesi09 yine doğumumu yapan dr gideceğim gerçi daha sorma şansım olmadı ama bakalım ne diyecek
Aalleeyynnaa 36 haftalık ssvd adayıyım. 2 sene geçmesi yeterli oluyor. En büyük etken doktor seçimi ve hastane koşulları. Destekleyen doktor bulun lütfen. Ben çok doktor araştırdım 20. Haftada doğru doktoru buldum. Bekliyoruz bakalım ☺️
Burcin6 Aalleeyynnaa hadi ya kendi doktoruma sordum en az 4 yıl dedi. Neden acaba kimisi öyle kimisi böyle diyor.
Aalleeyynnaa Burcin6 doktor tecrübesi çok önemli eğer doktor istemiyorsa bahanesi çok oluyor en az 2 yıl demişti doktorum benim 6 yıl var ama dediğim gibi doğru doktor seçimi öncelik
Aalleeyynnaa Burcin6 bende aynı şeyleri yaşamamak için bu yola girdim çok şükür doğru doktorla devam ediyorum. Ama tabi her zaman her şey olabiliyor bakalım hayırlısı olsun hepimiz için sağ salim kavuşalm inşallah 🌼