Havvasavran benimde adet zamanlarımda hep sol kasıgımda ağrı olurdu hatta eşime bebeğimiz olursa sol kasığa tutunacak bak derdim. ve gerçektende hamile kaldıgımdada sol tarafım hep ağrıdı. ilk zamanlar sol tarafıma tutundu bebeğim sanırım 🤗 ama nedenini bilmiyorum açıkcası.