Aysenkaplann benguuusk ben hamileliğim boyunca 3 defa kullandım bi sıkıntısı yok gece yatmadan 1 bardak suya döküp iç sonrasında hiç lavaboya kalkma
Anonymousmom benguuusk 1 kez kullandım enfeksiyon için ertesi gün sarı akıntı geldi biraz tam olarak geçmese de baya azaldı
_fatima_1234 benguuusk banada yazdi bugun doktorum antibiyotik okudum yiyip icib kulancam olan olmiw zaten