Sevgili anneleerr, biz 35.haftamızda 2900 kg olduk.. Çok mu şişkoyuz acabaaa???
Şey sorucaktım, doğumum planlı sezeryan olacak, doktorumuz 25 Ağustos-1 Eylül aralığında olacağını söyledi.. Çok geç değil mi? 37. Hafta itibariyle yapamaz mıyım? Ayrıcaaa, bebeğim erken doğsa küveze girer mi acabaa?
Tüm bunların dışında, hala prilam kullanıyor olmak sinirimi aşırı bozuyor.. Hala arada kusuyorum, hala midem yanıyor ve hala bulantım oluyor.. Hafiflemesi için ne yapmalıyım??
Bide şu su gelme meselesi var……. Yani suyum gelirse mecbur alıcak bebeği, bunu hızlandırmanın bir formülü var mı? Teşekkürleerrr ☺️🙏