Kızlar hamileyim 12 haftalık ama şimdiye kadar hiç kusma veya bulantı olmadı. Bugün yemek yedikten sonra imom omega diye bir hap var vitamin hapı onu içip dışarıya çıkmıştım ve ilk defa kustum afedersiniz. Ya bu zamana kadar olmadı şimdi olması garip geldi acaba haptan mı ya da üşütmüş olabilir miyim ki bilemedim. Hapı uzun süredir kullanıyorum aslında ama hep gece yatmadan alıyordum. Benim gibi sonradan midesi bulanan oldu mu hiç acaba