Selam kızlar ben şuan 38+3 haftalığım.
Bu sabah hastane de terminim vardı ve nst de sancı çıkmadı. Öğlen eve geldikden sonra ve şimdiye kadar sanki adet olucakmışım gibi ağrım var. Kasıklarım da ara ara vuruyor ağrısı. Daha çok belim de hissediyorum ama. Bacak aramda da batma hissi var ara ara gelip gidiyor. Bu ne olabilir? Doğumu gerçekleşen kızlar siz de nasıldı?