Kizkiza Kizlar en son 21 temmuz regl oldum şu an aşırı şekilde 3 gündür geçmeyen mide bulantım var içten içe böyle test yapsam mı acaba çıkar mı sizde erken gebelik testinde
Tomrishatun Kizkiza gebelik olmamis ki 😅 sen yumurtlama günündeyiz test yerine ilişkiyi kacirma derim yoksa ortada bebek olmaz😉
aynenkezoaynen Kizkiza kız daha 11 gün olmuş en az 5 gün regl olsan geriye kalan 6 günde ne ara hamile olupta miden bulanacak🤭 sıcaktandır varsada çıkmaz şimdi
biranneadayi15 Kizkiza adetine daha 19 gün var neredeyse yeni adet olmuş sayılırsın çıkmaz testte adetin bir kaç gün geçince test yap em garantisi
Vera09 Kizkiza yumurtlama bile olmamıştır belki de. Şuan imkansz canm mide bulantısı falan üşütmüş olablrsin bebek yoktur büyük ihtimalle
cansinan kızlar benim adetime 10 gün var erken gebelik testinde çıkar mı gebe olup olmadiğim çok fazla kasık ağrım var
nilsmomy cansinan bence yapmayın gerek yok kimyasalsa regl olursanız hayal kırıklığına uğrarsınız, zaten 10 gün öncesinden çıkması zor. Üzülmemek için regl bekleyin çünkü 10 gün çok
AsyA_34 cansinan Canım benim regl e 7 gün var ama yarın yapacağım test 🤭 erken döllenme olduysa eğer pozitif çıkma ihtimali yüksekmiş bende heyecandan bide meraktan ölücem 😆
cansinan AsyA_34 yaa bende eşimde çok heycanlıyız yapsak mı yapmasak mı kararsız kaldık bazıları kan tahlılınde çıkar diyor bilemedim😕
boys_mother Kizkiza daha yeni yumurtlama dönemine girmişsin canım ne gebeliği ama bu dönemde de bazen bulantı olabiliyor ondandır boşuna gebelik testine para verme bugünleri değerlendir
AsyA_34 cansinan maalesef negatif çıktı , test yapmadan beklemek sabır işi olacak ama bekleyelim bakalım hayırlısı 🙏🏻🥲