Nazlican46 banada herkes erkek demişti hatta fotoğrfnı burda paylaşmştm,bugün kontrole gttm 11+1,kıza benziyor dedi doktor,doktordan öncede 3 kez rüya görmüştüm kız bebek doğuryrm die herkese söylediğimde tersi çıkar dediler:) Allah sağlıkla gelmeyi nasip etsin ama belli olmuyor o kadar erkek dedilerki doktora rağmen babamız kız oldğna inanmıyor mesela şu an