Yildiz_1309 Tüp bebeğe başladım adetin 7. Günü estradiol 1273 çıktı değerim bu değer nedir bilen var mı nasil ilerliyor etkisini bilen var mı
Nurklcc Yildiz_1309 canım benim bu hormon adetin 3 günü 26 çıkmıştı ben araştırdığımda kadınlık hormonu olarak biliyordum
minikcikolatammm13 Yildiz_1309 adetimin 2. Günü 77 transferden 10 gün önce 111 di doktorum ikisinede iyi demişti. Siz hangi aşamadasınız
FBK-DUZGUN Yildiz_1309 Yumurta sayınızı ve kalitesini belirlemede yardımcı oluyor sağlıklı kaliteli yumurta başına 200 sizin daha şimdiden 6 yumurtanız var demek iğnelerle yumurta toplanacağı güne kadar değişir
Yildiz_1309 Nurklcc benim adetin 2. Günü 48 çıktı şuan 7. Gününde yüksek değer çıktı horman yükleme gibi birşey mi acaba bu
Yildiz_1309 minikcikolatammm13 şuan yumurta geliştirme iğnesi oluyorum cuma günü kontrole gideceğim yumurta toplama belli olacak
Ceyda76 Adetlı ıken olan degerınle sımdı ölçüleneler arasında yükselme varsa yumurtlama o derece ıyı gıdıyor demektır İlaçların dozu kullanımı ona göre degısebılır hormon basılıyor bedene sonucta yaramıyorsa bıraz daha basılacak
Ecceee Yildiz_1309 gayet normal, benim aralıklı bakıldı en son tedavinin sonuna doğru sanırım 1900 çıkmış..sonra da yumurtalarım toplandı, 12 olgun yumurta oluşmuştu, sanırım bunu merak ediyorsunuz
Ceyda76 Adetın ıkıncı günü 46 ıken tup bebeğe başladık 7.günde 8892 olmustu Ben pkoluyım ondan degerım yüksek .
Ceyda76 Yildiz_1309 düşünme stres yapma yukselıyorsa problem yok ne kadar az stres o kadar kalıtelı yumurtalar
Yildiz_1309 Ceyda76 çok şükür inşallah hepimiz emeğimizin karşılığıni alırız Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Ceyda76 Yildiz_1309 evet fazla yumurtadan dolayı oyle çıkıyormuş Ben 8.günde opu oldum hızlı gelısıyor pko da .Gonalf 187.50 merrıofert 75mg bıde saızen 0,5 mg ıgnelerım vardı Sadece dolu olanı kalıtelı olanı bulmak mesele bızde
Ecceee Yildiz_1309 aşırı yükselmesi de istenen bi durum değil ohss gelişimine neden olabiliyor, benim yumurta toplamadan 3 gün önceki değerim dediğim gibi 1900 gibi bi şeydi bu değere rağmen hafif düzeyde ohss oldum ben..inşallah siz olmadan atlatırsınız 🙏
Yildiz_1309 Ecceee inşallah peki yumurta toplama transfer vs durumlarınıZ gerceklesti mi siz hangi aşamadasiniz sakıncası yoksa soruyorum ama