Tanıyan bilir beni 37 yaşında 2 yıl sonunda zar zor hamile kaldım (1de ölü gebelik) 🥺🥺 her şey yolunda derken doktorumun tayini çıktı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 34.haftadayım zaten devlette doğumu sırf devlette çalıştığım için yapacaktım ama yok greviydi yok istifasıydı, tayiniydi kaldım ortada 🥺🥺 bildiğim hastanede doktor önemli değil mi dersiniz, yoksa son dakkada olsa özele güvenilir birine mi geç dersiniz??