MerveeD aslhn_81 doğum yaptım hc catlagım olmadı dıye seviniyordum. Takı dogumdan 2 3 hafta sonrasına kadar bır karın kaşıntısı her elımı atmamda bır catlak şuan kalı kalın mor mor catlagım oldu hamilelikte hc olmadı
rukiye_korkmazz aslhn_81 çok normal 7. Ayda başlıyor 7. 8. 9 ay müthiş çatlıyorsun sakın kaşıma yağ sür
Mirdemir Tam hatırlamıyorum ama şuan 27+5 haftalığım göğüslerim harita gibi oldu her yerinde çatlak var nasıl bu kadar oldu çözemedim bide kırmızı çatlak oldu popomda var bacaklarımda oldu ben zayıftım çok kilo aldım ondan mı acaba
KKKubranurrr hiç mi geçmez doğumdan sonra ya ?benim de çatladı😔biooil,zeytinyağı felan sürdüm sürekli nemlendirdim 36 ya kadar bişey yoktu şimdi çok fena
emine1453 33 haftadayim bnimde yok catlagim ama 3 aydir surekli nemli tutuyorum vazelin eb guzel nemli tutan sdy
Ezgican- aslhn_81 37.haftamdayım çok şükür henüz hiç olmadı hep bebe yağı ve hindistan cevizi yağı kullandım bir de lierac krem. Umarım bu saatten sonra ve doğumdan sonra da olmaz 🙂
SerraFatih aslhn_81 34 haftalığım 16 kilo aldım ve çatlağım hiç yok. Sürekli olarak bebe yağı ve vazelin sürüyorum🙂
Elifatilgan aslhn_81 35 haftadayım yeni oldu 😞😞 catlak yoksa bile surekli nemlendirin catlak olusmasin
beyzagl44 kilo alımı hızlı olursa çatlak oluyor, kilo alımımı yavaşlattım. Biranda aşırı yersem karnım kaşınıyor. o yuzden az az yiyorum.