Merhaba kızlar,
Doktoruma yazdım ama o cevap verene kadar bende size bir soru sorayım dedim. Hamileliğimin başından beri akıntım vardı fakat bugün yine akıntım vardı ama bir kaç kere küçük tuvaletimi yaparken iç çamaşırımda bi ıslaklık olduğunu farkettim sonra arada bir vajinama iğne batar gibi bir his var sizce normal mi bu? Yoksa hastaneye gitsem mi?