Aysen- Kızlar beta iki gunde iki kati artıyordu ancak son beta 2018 den 3158 e çıktı size bu sıkıntılı bir şeyin habercisi mi ilk gebeliğin ve çok endişeliyim cevaplarsanız sevinirim
denizasigi Aysen- betaniz artmış baya artık kan vermenize gerek yoktu. normal muayne olup süreci ona göre takip etmelisiniz
Mrv135 Aysen- Hangi saatte verdiğiniz de önemli. Bir gün akşam verip başka bir gün sabah verdiyseniz arada fark olabilir mesela.
Aysen- denizasigi evet ama dr kese 4500 5000 de görünüş demisti bende acaba oldu mu diye saglik ocağında kan verdim artış az gelince korktum muayene olmaya yarın gideceğim inşallah
Mrv135 Aysen- Bilmiyorum belki de o etki etmiş olabilir. Tiroidde kanın bekletilmesi çok etkiliyor mesela o yüzden aynı yerde vermek tavsiye ediliyor. Beta için de aynı şey söz konusu mudur bilmiyorum.
Aysen- Vera09 _almirasmom Mrv135 alttan muayene ben istemedim yoksa dr bakacakti yarın ins görürüm dua beklerim sizlere de teşekkür ederim yanitladiginiz için 😊
Aysen- Harika178 denizasigi Mrv135 kizlar gittim dr kese göründü elhamdülillah kal atışı için 2 hafta sonra gel dedi Rabbım isteyen herkese nasip etsin sözlere de çok teşekkür ederim çok düşüncelisiniz😊🌸
Harika178 Aysen- oh maşallah bende gittiğimde kalp atışı icin öyle demişti 2 hafta sonra gel diye suan kaç haftalıksınız acaba ♥️