Kizlar öncelikle sağlıklı günler dilerim 2 yasinda oglum var geçen sene 4 haftalik hamileyim düşük yaptim şuanda 5 haftalik hamileyim ama nasıl anlatayım hissiyat icimde yok hani hamile olduğunuzda bi hissedersiniz ya oğlumda ve düşük yaptığımda hissetmiştim bunda yok başına gelen var mı gelen pazartesi kontrole gidecegim ilk kez gebeliklerinde böyle şeyler yaşayanlar yazabilir mi