Yesim ne güzel ya rabbim daha da iyi etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻 ben o ilk kalkışı unutamıyorum, bu yüzden belki normal doğum yaparım dedim ama bebek 34 haftalık 3200 hoca doğuma kadar 4ü geçer dedi. Normal doğum için 4 yıl çocuk düşünmedik, yine kısmet olmadı sezeryan günü aldım bakalım, rabbim büyük