Nefesim10 izmirde devlet hastanesinde hem muayene olup hemde doğum yapıp memnun olan varmi yardımcı olurmusunuz kafam çok karıştı
naznhrb Nefesim10 ben ilk günden bu yana çiğli devlete gidiyorum inşallah doğumda orda olacak Mehmet Emin güneş ama öbür doktorlarıda ilgili eyer yakınsanız tavsiye ederim
Muhammedalininannesi Nefesim10 maalesef İzmir’deki devlet hastanelerinin hiçbirinden memnun kalmadım o yüzden Ege yaşam Merve hanımın yanındayım şu an çok çok memnunum.
Muhammedalininannesi Nefesim10 doğum ücreti 7 bin TL, muayene ücreti 190 TL nts 80 TL veriyorum. Ancak sürekli kontrollerini orda yaptıran hastalara doğum için indirim yapıyorlar