Esradmrrr Kızlar hamileliginizin son zamanlari nasıl geçiyor? Ben artık çok zorlaniyorum cuma inşallah bebeğimi kucağıma Alacagim sizde durumlar nasıl?
Sleepless_Mother Esradmrrr ne kadar kaldi senin canım 🤭 biz 31 haftalık olduk yorgunluk sancılar var arada 😏 bunca şeyin arasında bide Menemenlik aldım bugün onu pisiriyorum şeftali kompostosu yapcam 😑
_prenses_annesi Esradmrrr Aaa aymış bende cuma gunu bebegımı kucağımıza alıcam Allahın ıznıyle kac kg. Bebış.
Pelinakcn Esradmrrr 33.haftadayım biraz fazla otursam ayaklarım öyle bir şişiyor ki et kesiği gibi acıyo 😔 üstüne sıcaklar🤦🏻♀️ Bu ay hemen bitsin istiyorum
Canpolat Sleepless_Mother ayyy bende 35 im ve menemenlik yapıcam yarın bide kayısı aldım komposto için hem şeftali hem kayısı yapacağım 🤦🏼♀️😀ama sıcaklar da olmuyor gibi elim gitmiyor 😀
_prenses_annesi Esradmrrr Maşalahh 2 Kg. 3 haftadır gelışımı durmuş. Sadece. Haftasını bekletıp öyle alayım dedı
Esradmrrr _prenses_annesi kg çok önemli değil sağ saglim doğsunlar yeter inş sağ saglim kucağımiza aliriz:)
Sleepless_Mother Canpolat valla zar zor yaptım bende canım yaoana kadar canım çıktı 🥴🤣 ama mecbur yapıyorum şeftali kompostosu bende yaptım gerçekten çok güzel oldu bı kaç tane daha yaoarim bakalım 😍 sende başla sonra hiç yapamazsın🥰
Canpolat Sleepless_Mother ben acı sosu eşimle beraber yaptım 😀 menemenliği de onu bekliyorum yapmak için bizim buralar aşırı sıcak Güney Doğu yanıyoruz resmen o yüzden ocakta yapamıyorum sıcağı yakıyor yüzümü tüpü getirip balkona üstüne 10 lt düdüklü koyup yapıyorum 🤦🏼♀️😀