cutiebun korku gerilimse eğer king, Agatha öneririm. Özellikle king gerçekten de korkunun kralı 😂 tüm kitaplarını okumuşumdur ortaokula gidiyordum daha. Çok severim. Agatha da güzel. Ama beni pek sarmıyor o. Ama bu tür okumayı sevenler onu da çok seviyor. Dan Brown var. Onu da severim. Akıcı okutur kendini. Onun harici aklıma ilk gelen benim favorilerim arasında olan bir kaç kitap önereyim sana.
Kurtlarla koşan kadınlar. Ama bu kitabı bir çırpıda değilde böyle yavaş yavaş sindirerek oku eğer okursan.
Martın eden
Oblomov
Ezilmişler ve aşağılanmışlar
Yaşamak
Dört arketip
Sana Gül bahçesi vadetmedim
Acımak
Savaş ve açlar
Kadınlar ülkesi
Cehenneme övgü
Elveda Gülsarı bunlar ilk aklıma gelenler.
Onun harici gülün adını da şiddetle tavsiye ederim. Muazzam ötesi bir kitaptır. Bir manastırda geçen cinayeti anlatıyor. Ama o kadar muazzam ki ben 2 kez okudum. Eco zaten müthiş bir yazar.