Melisaelf ilk hamileligimde 39+5 de nişanım geldi.40+0 da kendi sancımla doğurdum. İkincide nişan falan gelmedi 39+3 de doğurdum kendi sancımla yine. Artık üçüncüyü bilmiyorum ya nasip😁 eşim diyorki bence bunu arabada doğuracaksın. İkincide Sancıyı evde çekip hastaneye zor yetişmiştim. Sağlıkla gelsin tüm bebeişler inşallah 👐