poncikk19 Kaç gün oldu doğum yapalı? Benim de öyle oldu, korktum hatta internetten falan çok bakmıştım. Tabii internette en kötüsü yazdığından iyice korktum. Sonra doktorumu aradım. Normal olduğunu, 40 gün böyle bi azalıp bi çoğalacağını söyledi. Söylediği gibide oldu, suan 50 günlüğüz akıntı oluyor ara ara ama kanama bitti😊