Kızlar bebeğim 1 hafta sonra 2 aylık olucak ben geceleri her iki saatte bir onu emziriyorum derin uykuda olduğu zaman bile uyandırıyorum emzirmek için, bugün bir tanıdığım derin uykuda olduğunda uyandırma kendi zaten acıkınca ağlar o zaman emzir dedi bu doğru mu sizce , ben uykusunu mu bölüyorum acaba oğlumun gündüz zaten her istediğinde emiyor 😏