Arkadaslar merhaba.19 haftalik hamileyim.Bugun karnim ve sirtim şiddetli agridi 2 gun onc3 acyip kabizlik sikayetim vardi zaten gaz oluyor çoğu zamn.Kanama alanimda vardi zaten ağrıyınca doktora gittik hemen aksam 7de acil olduğu icin hic bilmediğim bi doktordu kanama alanimi görmediğini bebegin gayet sağlıklı oldugunu suan icin düşük riski vs bisey görmediğini soyledi.Agrilar olablr dedi parol al ama oyle boyle degl karnim tas gbi yürüyemiyorum bile gazdan midir bu?ve bugun birkac pihti geldi zaten 1 aydir geliyordu kanama alanini attığımi söylüyordu doktor.aktif kanamamin ve kanama alanimin olmadığını rahim agzimin kapali oldugunu dedi ama ben inanamadim bilememis olablr mi acaba.Bu arada karnim tas gbi agriyor hala.Napmaliyim sizce.Esime tekrar gidelim desem polis memuru ve suan nöbette zaten evde dinlen bak bisey yok dedi diyo 😔😔