Lazere gidiyorum söylemişimdir daha önce. 11 Ağustos doktor randevum var fakat lazer adet bittikten 3 gün sonra yapılıyor. Kısaca adetliyken gitmiş olacağım doktor randevusuna. Hâliyle gebelik için yumurta kontrolü vs yapacak vajinal ultrason. Ve bilirsiniz lazere giderken sadece gideceğin günden bir gün önce alınıyor temizleniyor. Ben şimdi doktora gittiğim de pek müsait olmayacağım ama doktor bakmak durumunda kalacak mecbur, ne yapacağımı şaşırdım doktora mazeretten bahsetsem yine de ayıp olur mu o şekilde görmesi ? Git olsun mu dersiniz? Yoksa adetten önce mi gidiyim lazere. Adet sonrası yapıyorlar en verim alındığı zaman o zaman diye. E gebe miyim değil miyim onu ds bilmiyorum adet olmadan, testle falan mı uğraşıcsm. Kafam bunalık ne yapayım?