Arkadaşlar 38+1 haftalık gebeyim bugün Rahimde kasılma sızlama batma gibi sancılarım oluyordu ara ara. Az önce otururken aşırı acılı bir kasılma oldu tam rahim ağzına doğru ve ılık bişey altığını hissettim sanki adet olunca geldiği gibi. Kalkıp peçeteyle baktım şeffaf su sadece külodum ıslanmış bacaklarıma sızcak kadar değil ama ıslaktı. Sümüksü de değildi yoksa akıntı diyeceğim ama.