GlsMila Doktorunuz bebeğinizin boyu kilosu kaç dedi ve kaç olarak doğdu 36 da gittik 49 cm boy 2650 kilo dedi doktorumuz ama boy kilo oynaya bilir doğumda dedi
Misrax GlsMila kızımı dogumdan birgün önce doktor 52 cm 3,700 gram desi 39*0 sezaryen ile dünyaya geldi bal kızım boyu 51 cm 3,420 kg
cileklicookie GlsMila 38+1 Haftada devlette 52 cm 3467 gr. Özelde 38+5 de 52 cm ve 3650 gr denildi. 39+3 de 48 cm boy ve 2745 doğdu söyleyeceklerim bu kadar…
GlsMila _akalin3 ayy maşallah inşallah benimkide bir an önce sağ sağlim gelir ya çok istiyorum sarılayım öpeyim koklayayım Rabbim nasip etsin inşallah bekleyen herkese
GlsMila cileklicookie ayy baya fark çıkmış sizde doktorum bana maksimum 300 altı veya üstü doğar içerdeki su miktarından dolayı net hesaplanamıyor boyuda kırımlı olduğu için net ölçülmüyor 2-3 cm fark eder dedi