Kızlar merhaba 34.haftadan selam. Dün kontrolüm vardı ve artık nst ye başladık dün nst doğumhane de çekildi tansiyon kontrolüde yapılacağı için. Neyse kuzenimle gitmiştim onu yanıma almadılar içeride kimsenin olmamasına rağmen. Hep merak ediyordum doğumhane nasıl bir ortam diye ama hayal kırıklığına uğradım. Doğum sırasında sancı çekeceğimiz odada 3 tane yatak var devlet hastanesi olsa anlarım ama Bi özel hastaneden böyle Bi beklentim yok açıkcası. İnsan ister istemez geriliyor. İnsan canı yandığında yanında Bi destekçi ister ve o odaya hastalar dışında kimseyi almıyolar. Ben orda sancı çekerken başka Bi hamilenin beni o halde görmesini istemem, ya da ben Bi hamileyi acı çekerken görmek istemem İnsan ister istemez psikolojik olarak yıpranır. Her yerde öyle mi acaba sizlere de danışmak istedim