27 haftalik gebeyim bugun sağlık ocağında verdiğim tahlilleri idrarimda seker çıktı. 24. Haftamda seker yüklemesi yaptırdım normal çıkmıştı hersey, kadin dogum doktoruma görüşemedim henüz başına böyle bisey gelen varmi interette bunun normal olabileceği yazıyor seker hastalığı yoksa benim oyle bi durumum yok kızlar yaşayan varmi bu durumu