Hayırlı akşamlar canım kızlar, biraz uzun olabilir okursaniz helal edin, 3 yaşında kızım var, daha önce 3 tane de düşüğüm oldu şuan hamileyim bu 5. Gebeliğim yani totalde, adeti 2 gün geçince idrar testi yaptım pozitif çıktı, daha sonra araya bayram filan girdi yaklaşık 10 gün sonra ilk muayeneme gittim, ultrasonda henüz gebelik yok dediler beta HCG istendi sonuc 900 bir hafta sonra gel dediler gittim, sadece kese göründü kaç haftalık dedim hafta yok kese var şuan sadece dedi. 10-14 gün sonra kalp atışı için gel dedi endişem şu, kızıma hamileyken de geç dollenme olmusti ama testlerde pozitif çıkmıyor du yani adeti geçince pozitif çıkıp neden bu kadar geç kaldık ultrasonda bisiler görmek için, acaba gelişmiyor olabilirmi ,haftaya gidicem tekrar, yani sanırim bu durumu yasayanlarla konuşmaya ihtiyacim var sizler neler yaptınız ne kadar beklediniz, boş gebelik vs yasayanlarda bir belirti oluyormu son adet tarihim 4 Haziran bu arada