Merhaba kızlar😊Özel bi bankada bankacıyım, 32 haftama da az kaldı.. çalışabilir raporu almak istiyorum doğum sonrası bebeğimle daha çok vakit geçirebilmek için.. sorum şu; çalışabilir raporu aldıktan sonra grip oldun normal bi doktordan 3 gün rapor aldın diyelim, hemen çalışamaz diye doğum iznini başlatıyorlar mı? Duyduğum kadarıyla kamu çalışanlarında böyle yapılmaya başlanmış.. özel sektör için bilgisi olan var mıdır ?