Snmdrm Meraba 60×120 beşik yatağı lazım fakat tercih edemıyoruz hangisi iyi önerdiğiniz yada kullandıgınız varmı ?? Sizin tercıhınız hangisi oldu alan varmı ?
mrs_elisah Aloneanqel bilgim yok. Yaylı olanlar vardır belki yataşta. Bizimki park beşik diye sünger aldık
Snmdrm Açıkcası bi süngerli oluyormuş ortapatik oluyormuş . Bide yemidoğanlara kalın mı daha iyi ince yatak mı valla kacç gundur araştırıyorum hangisi iyi bılemedım . E bebek de var
siriniko2511 Biz yataş milky comfy tercih ettik. İki tarafta alezi var arkalı önlü 6 yaşına kadar kullanılıyor.