iremm2310 merhaba ben 5 haftalık hamıleyım doktorum folik asıt ılacı verdı dıger vıtamınlere kacıncı haftada baslayacagım
Bayancorek iremm2310 12. haftaya kadar folik asit kullandım, sonra bıraktık. Diğer vitamin ve ilaçlara 14. haftadan sonra başlattı doktorum. Tabi bu biraz da sizin değerlerinize bağlı.
Deryak52 iremm2310 ilaçlarını kullan aksatma bebekde sıkıntı oluyor ben kullanmadım bebegimde sıkıntılar oldu kan degerlerine baktır hatta
aliss 3 aydan sonra Folik asiti bırakıp omega ve d vitamini verdi doktorum bana.4. Aydan sonrada bir de demir ilacı kullanmaya başladım
Minigim38 25 hafta sonralarinda d3, magnezyum, demir ilaci kullanmaya basladım cok siddetli isal yaptığı icin doktoruma sordum icme dedi bende bıraktım