nidayalcindag09 Kızlar 34 haftalık gebeyim. Adet olacak gibi sancı çekiyorum. Normal midir sizce? İlk gebeliğim. O yüzden pek bir bilgim yok. Olabilir mi öyle sancılar? Yoksa acile gitmem gerekir mi?
EmineDefneGokce nidayalcindag09 süreli geliyorsa doktora git canım . Sabitse üşütmüş olabilirsin ya da yalancı sancı olabilir . Takip et bakalım
Kubrailkan Sancılar arasındaki dakikayi takip edin. Düzenli bir ağrı varsa ,pozisyon değiştirince geçmiyorsa bir acile gorunmenizde fayda var 🙏💕💕
nidayalcindag09 Kubrailkan Kuzum sancı var ve geçmiyor. Gelip gelip de gitmiyor. Sabit bı sancı. Acaba usutmus olabilir miyim? Onu da düşünüyorum.
nidayalcindag09 EmineDefneGokce Geçti kuzum. Usutmusum sanırım. Çorap giymek durumunda kaldım. Ayaklarım ısınınca geçti kuzum.
nidayalcindag09 Dilaraortacc1 kuzum bilmiyorum ki. En son tahlil verdiğimde temiz çıkmıştı. Ama yanmalar oluyor ara sıra. Oda bı ihtimal.
Gulcahan nidayalcindag09 sevindim geçmesine arada gelir sancılar bizdede 3w de başladı şuan 38+1 deyiz. Bu gün kontrolümüz var inşallah acilmam vardirda doğuma alır bı an önce sağlıcakla doğurmak istiyorum kızımı
Dilaraortacc1 nidayalcindag09 idrar rengin şeffaf değilse az da olsa koku varsa akıntı sarımsi geliyorsa bunlardan kaynaklı da adet sancısı gibi oluyor 2 ay aralıksız yaşadım ordan biliyorum
nidayalcindag09 Dilaraortacc1 su içme oranına göre değişiyor idrar rengi. Az su icersem zaten koyu oluyor. Normalde şeffaf kuzum koku da yok Allah’a şükür.