Kedilitazeanne1 kızlar bugün 75 mg dozda şeker yüklemesi yaptırdım. Açlığım 100, 1 saat sonra ki sonucu 185 2 saat sonraki sonuç 96 çıktı. Anlayan var mı sonuçtan? Doktoruma da taa Eylül başı gidicem Allah izin verirse. Bilen biri varsa merak ediyorum
Sonikiuc Kedilitazeanne1 Eylül başı bu sonucu göstermek için çok geç. Özelden 10 gün içinde devletteyse öğleden sonra gidip sonucu gösterebilirsiniz. Bakıyorlar. 185 biraz yüksek bir sayı benim 1.saat 166 idi ona sınırda dikkat et demisti dr.
gozdeyagci Kedilitazeanne1 bence hemen gidin. 1. Saat sonucu sanki yüksek. Doktorunuzun görmesinde fayda var. O kadar beklemnize de gerek yok, en azından içiniz rahat eder
Anneadayi89 Kedilitazeanne1 yani benim 75 lik yüklemede aclik 92 cikmisti 1. saat 122 2. saat 108 ciktigi halde bana acligin yüksek sekerin var dedi doktorum bu degerlerdeb birinin yüksek cikmasi seker tanisina yetiyor demisti diyet yapiyorum her gün parmaktan ölcüyorum . Degerler söyke olmali aclik 95 in alti tokluk 140 in alti parnaktan ölcüldügünde.
Kedilitazeanne1 Sonikiuc sinir 180miş. Benim 185 çıkmış açlığım kanda 85 90da seker yüklemesinde 100 çıkmış. Devlete randevu bulayım gidicem inşallah dahiliyeye buldum öğün dahiliyeye gösteririm dedim
Sermec27 Kedilitazeanne1 canım sınır 140 tır oraya sınır 180 yazılıyor ama alakası yok arkadaşımın 160 çıkmıştı doktor da sınır 180 şeker yok normal yemene icmene devam et demiş kızda öyle yapmış kızın son haftalarda şekeri yükseldi bebeğin suyu arttı yüksek şekerden erken doğum yaptı dikkat et bu değere göre şeker var açlık yüksek çıkmış tokluk 1 saatte yüksek 2. Saat düşük sadece diyet yapmalısın
Melake 75 ml de sınır 180 diye hatırlıyorum açlıkta 95 di sanırım biraz dikkat etmelisiniz sınırın bi tık üstü çıkmış sonucunuz
Kedilitazeanne1 Melake evet seker yüklemesinde hemşire dedi yine çok çok ağır değil ama yine de gözükün nolur nolmaz diye. Çünkü benim sulalemde malesef şeker hastalığı genetik oyuzden 2 katı çıkar diye dusunuyodum
Kedilitazeanne1 gozdeyagci dahiliyeye gidicem bu hafta içi randevum varda dahiliyeye göstersem daha iyi olmazmi şeker sonucunu
Melake Kedilitazeanne1 benimde öyle ailede şeker hastalığı çok yaygın 170 çıkmıştı benim 1. Saat 2. Saat 79 çıkmıştı açlıkta 92 ydi sanırım doktor normal dedi ama ben 2 3 gün öncesinden de çikolata falan yememiştim sırf yanıltır sonuç diye siz eğer bi gün önce tatlı yediyseniz oda tetiklemiş olabilir
Zytng Kedilitazeanne1 dahiliye iyi olur diyete yönlendirirler sizi. Diyet + ölçüm ile kontrole gidersiniz, duruma göre ilerlersiniz.
Gulo-1988 Bende iki gün önce yaptirdim açlık 89 cıkmis 50 lik dozda seker yuklemesinde 1 saatte 144 cikmis sizce normal mi doktoruma bende daha gosteremedim izinde olduğu icin
Melake Gulo-1988 sınır 140 sizin için bi tık yüksek çıkmış ama açlık normal bi süre dikkat edin der muhtemelen doktorunuz
Kedilitazeanne1 Melake ay evet yedimm😁😁😁onuda sordum evet olabilir diyo tatlı yedim karpuzuu hem öğlen hem akşam yedim valla 😁😁😁
Kedilitazeanne1 Anneadayi89 ya ben birgün önceden yediklerimden diye düşünüyorum çünkü bende parmaktan ölçüm yaptigimda açlığım 80 kusurlerde toklugum işte 125 130 gibi çıkıyor anlayamadım kan sonucu da verdim onda da gayet normal dediler doktorlar şeker yüklemede niye böyle oldu anlamadım