Bende daha 6+3 günlük hamileyim ama canımın istediği bişeyi yedikten sonra bidaha asla yemek istemiyorum adını bile duymak istemiyorum özellikle çikolata jelibon ve cipsten çok tiksindim sizde de olur mu böyle devam edecek mi canımın istediği şeyi bi kere yiyip bi daha yemeyecek miyim