Benimde plasenta aşağıda ve 34.haftaya kadar hiç bir problem olmamıştı. Ama dün malesef kanama şikayetiyle yatışım yapıldı. Hem sancı hem kanama olunca ilaçlarla durdurdular. Ufak bir iş yapmaya bile gelmiyor malesef direk etkiliyor. Doğuma kadar yatmam gerekiyor😕