Anne4141 Merhaba arkadaslar… Gumus kalkan hakkinda ne dusunuyorsunuz. Bu 3.gebeligim diger ikisinde cok derin yaralarim olmustu.bunda olmamasi icin kalkan inerildi.hem fikir almak hemde fiyat degerlendirmek istedim…simdi den tesekkur ederim
Selmaaaa Anne4141 bence kesinlikle alınması gereken bir ürün ben hamileliğim kullanmaya başladım emzirmenin ilk gunlerinde biraz sızlamam oldu gümüş kapakları hiç çıkarmadım 2 3 güne onlar da geçti ben e bebekten almıştım iyi ki aldım dediğim bi ürün
Annesininportakali53 Anne4141 benim gorumcem doktorunun tavsiyesiyle almıştı arkadaşı da çok gereksiz diyordu oda hamileydi arkadaşı bebeği emziremedi göğüs yarasından aciyor deyip emzirememiş gorumcemse doğuma 2 hafta kala kullanmış duş ve emzirme dışında çıkarmamış çocuk 8 aylik oldu nasıl emiyor görmen lazm hiç yarada olmadı göğüsleri gorumcemin o yüzden kesinlikle al derim bende 22 haftalik hamileyim gorumcem sagolsun hediye almış bana. E bebekten almis e bebegin ürünleri çok güzel oluyor
Gny18 Haticebrck21 gümüşün iyileştirme özelliği olduğu için kesinlikle ama kesinlikle almanı tavsiye ederim canım. Doğumdan 2 hafta önce kullanmaya başla bebeğin 3 4 aylık olana kadar da duş ve emzirme dışında çıkarma. Eczanelerden fiyat bilgisi al sana uygunsa bildiğin bir eczaneden yoksa trendyoldan güvenilir bir sayfadan temin et. Gerçekten 3 ay gögüs ucu yarası çektim emzirme denilince bile goguslerim sızlar. İlla yara olacak diye bir şey yok ama tedbir almak lazım.
Anne4141 Haticebrck21 gogus yara olmasin diye kullanilan kapak.. langinoh krem gibi dusunun.ama ben de o ise yaramamisti.
Armin-Guney Dogumdan 1 ay önce aldım kullanmaya başladım . Hiçbir faydasını görmedim. Koparcasina yara oldu , kanadı. En sonunda emzirmeyi bıraktım. Gümüş kapakları da kaldırıp bir daha kullanmadim
Anne4141 Annesininportakali53 allah razi olsun gorumcenizden 😊 guzel hediye olmus.ben de arastiriyorum bakalim.