glnr_21 Kızlar ben 13 haftalığım bu iki gün oldu karnım böyle biraz biraz kaşınmaya başlıyor acaba çatlaklar ne zaman başlıyor şimdiden olur mı ya
tecrubesizanneadayi12 glnr_21 canım bol bol bebe yağıyla veya doğal zeytinyağıyla masaj yap hep kaşıntını engeller hemde çatlaklarını az da olsa önler
DemirinAnnesiiii glnr_21 bebe yağı ve ıncia krem tavsiye edebilirim canım kaşıntın olunca kaşıma. Şuan 36. Haftamdayım ve daha hiç çatlağım olmadı
minikoglummm glnr_21 olur malesef kaçınma olduğu yer bil ki çatlayacak ilerlemeden yağ kullanmaya başla canım. Benimde erken başladı üstelik zayıfta değildim göbek sonradan olan bir şey değildi yani
glnr_21 minikoglummm benimde öyle valla göbeğim vardı kiloluyum hatta diyordum bende yer çok çatlamaz dalga geçiyordum
minikoglummm glnr_21 gögüslerim de büyüme ve sertleşme olmadı hala aynılar hatta yumuşaklar bayağı ama biri kırmızı olmaya başlamış neden oluyor bilmiyorum