Celins_ smryy 35.haftalarda nst çıkan ama benim hissetmediğim 100e vuran sancılarım vardı.. 38+5 te suyum geldi.. hastaneye gittiğimde 6cm açıklık vardı.. suni sancı aldım 3 saatte Doğum gerçekleşti.
DemirinAnnesiiii smryy 35. Haftamda nst girdim sancılar 10 20 arası çıktı şuan 36 olduk ara ara kasık bölgemde sancı hissediyorum. Bakalım haftaya kontrolüm var o zman ne kadar sancım çıkar hayırlısı
DemirinAnnesiiii smryy 32 de gittiğim an 35 de çağırdı. 35 de gittiğim an ise 37. Haftanda gel dedi canım bakalım ayın 9 unda gideceğim 37 +1 de o zman artık nasıl çağırır bilemiyorum.